Schloss Bensberg Classics 2011

None

Obraz

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

10 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

11 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

12 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

13 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

14 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

15 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę