Rozprostuj nogi i uruchom masaż. Toyota Century z 1994 roku

Niewiele aut produkuje się w praktycznie niezmiennej postaci przez ponad 30 lat. Jednym z należących do tej grupy jest Toyota Century, której nazwa miała upamiętnić setną rocznicę urodzin twórcy tej marki. Niektórzy określają ją mianem japońskiego Bentleya.

Obraz
Źródło zdjęć: © Youtube.com

Nie powinno być zaskoczeniem, że wyposażenie tego samochodu jest wysoce luksusowe - auto jest produkowane głównie dla członków japońskiego rządu. Z pewnością najciekawszym elementem Toyoty Century przedstawianej na wideo poniżej jest opcja masażu nóg oraz stóp. Sposób, w jaki się to odbywa, jest dosyć specyficzny. Widać nawet pozytywne zaskoczenie u osoby testującej ów masaż. Należy usiąść na tylnym siedzeniu z lewej strony i wysunąć kawałek oparcia przedniego fotela, rzecz jasna zaprojektowany do takiej operacji, a następnie nacisnąć odpowiedni przycisk znajdujący się tuż nad nami.

Od strony pasażera auto wygląda całkiem imponująco - na tylnych siedzeniach mamy sporo udogodnień i luksusowy wygląd, kilka drewnianych elementów oraz eleganckie i wygodne siedzenia. Natomiast jeśli chodzi o miejsce kierowcy oraz deskę rozdzielczą to trzeba przyznać, że nie robi ona większego wrażenia, gdyż nie odbiega od standardowych samochodów. Na szczęście w kolejnej generacji Century już się postarano, aby klasyczny wygląd połaczyć z odpowiednią dawka lusksusu.

Obraz
© Materiały prasowe

Ciekawym szczegółem są lusterka zamontowane na przednich błotnikach samochodu - charakterystyczny element spotykany w japońskiej motoryzacji tamtych lat.

Obraz
© Youtube.com

Na amerykańskich aukcjach auto tej generacji można znaleźć w cenach od 2 do 20 tys. dol. Wydaje się to kuszącą ofertą, trzeba pamiętać jednak, że Toyota posiada kierownicę po prawej stronie. Oprócz klasycznych egzemplarzy w sieci można znaleźć wiele takich aut po tuningu.

Autor: Arkadiusz Stando

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę