Renault Scenic Xmod

Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

/ 9Dla chcącego nic trudnego

Obraz
© Tomasz Budzik

Czy można stworzyć samochód prawie dla każdego? Francuzi podjęli się tego zadania i wyszli z tej próby obronną ręką. Scenic Xmod to rodzinny van, posiadający pewne elementy znane z SUV-ów. Wygląd przodu auta jest efektem zastosowania tego samego języka projektowania, który został wykorzystany w przypadku obecnej generacji modelu Clio.

We wnętrzu nowość Renault nie pozostawia złudzeń co do swojej przynależności. To typowy minivan. Kierowca ma tu do dyspozycji wygodny fotel, dobrze leżącą w dłoniach, spłaszczoną u dołu kierownicę, łatwą w obsłudze deskę rozdzielczą oraz elektroniczne zegary, które zostały przesunięte w prawo.

Wraz z modelem Scenic Xmod debiutuje nowy w Renault układ kontroli trakcji Extended Grip. Jak zapewnia producent, ma on zapewniać bezpieczeństwo niezależnie od rodzaju podłoża. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów działania systemu.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę