Renault Scenic

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że w dziedzinie minivanów francuskie firmy wiodą rej na Starym Kontynencie. Produkowane od 1984 roku Renault Espace spopularyzowało w Europie ten segment pojazdów, a piąta generacja tego modelu, która debiutowała podczas paryskiego salonu samochodowego w 2014 roku, zbliżyła je do segmentu SUV-ów. Teraz przykładem większego i starszego brata podąża Scenic i jego pojemniejsza odmiana opatrzona przydomkiem Grand.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

/ 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

10 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

11 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

12 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

13 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

14 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

15 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

16 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

17 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

18 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

19 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

20 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

21 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

22 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

23 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

24 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

25 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

26 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

27 / 27Minivan ostrzy zęby

Obraz
© Tomasz Budzik

Trwająca od dekady moda na SUV-y prawdopodobnie ma dziś swoje apogeum. Wielu klientów dostrzega jednak wady takich samochodów, a tylko niewielki odsetek ich użytkowników rzeczywiście zjeżdża w teren. Renault postanowiło więc upodobnić zrzucone z piedestału minivany do najbardziej pożądanego dziś rodzaju nadwozia i trzeba przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę