Renault Koleos

None

Obraz

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

/ 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

10 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

11 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

12 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

13 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

14 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

15 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

16 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

17 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

18 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

19 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

20 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

21 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

22 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

23 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

24 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

25 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

26 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

27 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

28 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

29 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

30 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

31 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

32 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

33 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

34 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

35 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

36 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

37 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

38 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

39 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

40 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

41 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

42 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

43 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

44 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

45 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

46 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

47 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

48 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

49 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

50 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

51 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

52 / 52Renault Koleos

Obraz

Do napędu pierwszego crossovera w historii Renault posłużyły dwa silniki wysokoprężne oraz jeden benzynowy. Dwulitrowe turbodiesle oferują 150 KM i 320 Nm oraz 173 KM oraz 360 Nm. Mieliśmy okazję sprawdzić walory drugiego z nich. Jeden z najmocniejszych, czterocylindrowych diesli po chwili słabości na niskich obrotach zabiera się do pracy, sprawnie rozpędzając samochód...

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę