Qoros 3 

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

10 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

11 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

12 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

13 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

14 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

15 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

16 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

17 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

18 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

19 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

20 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

21 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

22 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

23 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

24 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

25 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę