Porsche 911 Carrera 4S 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

/ 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

10 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

11 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

12 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

13 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

14 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

15 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

16 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

17 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

18 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

19 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

20 / 20Porsche 911 Carrera 4S

Obraz
© Michał Grygier

Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę