Porsche 911 Carrera 4S
None
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).
Porsche 911 Carrera 4S
Czym jest Carrera 911 4S? To przede wszystkim całosezonowy samochód sportowy. Sportowy na poważnie, bo i poważne niedogodności się z nim wiążą. Zawieszenie, nawet w najbardziej komfortowym trybie nie jest tym, co nazywacie wygodą, a gwarantuję, że wasz sąsiad w Mondeo będzie rzadziej narzekać na bóle pleców. Coś za coś. Nie można powiedzieć, że 911 jest niewygodna, i nie przystosowana do długich podróży. Bo jest. Obawiam się raczej, że nasze drogi mogą być po prostu niedostosowane do bardzo sportowego i wspaniałego zawieszenia 911-ki. Samo zawieszenie już w standardzie posiada adaptacyjne możliwości, a opcjonalne Porsche Dynamic Chassis Control daje nam szansę na obniżenie zawieszenia o kolejne 10mm. Napęd na wszystkie koła jest bardzo zaawansowany. To w zasadzie zmodernizowane, ulepszone rozwiązanie z modelu 997 Turbo. Jest w stanie przekazać 100 procent mocy na każdą z osi, w zaledwie 100milisekund! W dodatku, możliwe jest także przekazywanie momentu pomiędzy poszczególne z tylnych kół! Przy zakupie
pakietu Sport Chrono otrzymacie też system launch control, który urwie kolejne 0,2 sekundy przy sprincie do pierwszej setki (4,3 sekundy).