Pojedynek trzech mocarzy

None

Obraz

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

10 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

11 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

12 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

13 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

14 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

15 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

16 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

17 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

18 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

19 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

20 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

21 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

22 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

23 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

24 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

25 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

26 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

27 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę