Peugeot EX1 - elektryczny bolid

None

Obraz

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka