Peugeot EX1 - elektryczny bolid

None

Obraz

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

/ 8Peugeot EX1 - elektryczny bolid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot EX1 to prawdziwy bolid. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340KM pozwalają na osiągnięcie 260km/h w czasie 6.6 sekundy.

Przy budowie auta wykorzystano kompozyty węglowe przez co masa pojazdu wynosi jedyne 750kg. Auto ma 0.9m wysokości, a kierowca za kierownicą siedzi w pozycji niemal leżącej.

Moc jest przenoszona na asfalt przez 235mm opony z przodu i 255mm z tyłu. Mimo niesamowitych osiągów auto jest w stanie przejechać do 450km na jednym ładowaniu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy