Peugeot 208 GTi

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

10 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

11 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

12 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

13 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

14 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę