Peugeot podał ceny modelu 208, które będą obowiązywać na rynku polskim. Chętni na jego zakup będą musieli wysupłać z kieszeni co najmniej 41 700 zł.
Za tę kwotę klient otrzyma 3-drzwiową wersję z silnikiem 1,0 PureTech (68 KM), który będzie współpracował z manualną, 5-biegową skrzynią. Dla tej odmiany nadwoziowej przewidziano też jednostkę 1,2 PureTech o mocy 82 i 110 KM (ceny odpowiednio od 51 700 i 61 100 zł).
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ * Większy wybór panuje wśród wariantów 5-drzwiowych. Taką „dwieścieósemkę” mogą napędzać motory benzynowe 1,2 PureTech (82 KM/od 52 900 zł i 110 KM/od 62 300 zł) oraz wysokoprężne 1,6 BlueHDi (75 KM/od 61 200 zł, 100 KM/od 67 100 zł). W zależności od wersji dostępna będzie również automatyczna przekładnia o 5 lub 6 przełożeniach.
Peugeot 208 będzie występował w jednym z trzech wariantów wyposażenia – Access, Active oraz Allure. W pierwszym auto będzie posiadało m.in. elektryczne wspomaganie kierownicy, immobiliser, regulator i ogranicznik prędkości czy oświetlenie bagażnika. Odmiana Active otrzyma dodatkowo multimedialny ekran dotykowy, klamki i lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia oraz przedni zderzak z czarnym wlotem powietrza i chromowanym obramowaniem. Najwyższą wersję „uzbrojono” w Wi-Fi, chromowane listwy podokienne, sportowe wykończenie zegarów i dwustrefową klimatyzację automatyczną.
W ofercie pojawiły się także pakiety wyposażenia w promocyjnych cenach, np. klimatyzację, czujniki parkowania z tyłu i skórzaną kierownicę można kupić za 690 zł, a zestaw nawigacji, Wi-Fi, Mirrorscreen, czujników parkowania z tyłu, podłokietnika i elektrycznych szyb tylnych za 1990 zł.
Źródło: Peugeot
ll/moto.wp.pl