Peugeot 208: lifting i najoszczędniejszy diesel

Odświeżony Peugeot 208 zyskał nie tylko ostrzejsze linie, ale też wysokoprężną jednostkę, która zdaniem producenta jest najoszczędniejsza na świecie

Obraz
Źródło zdjęć: © Mateusz Pietruszka

/ 5Lifting i najoszczędniejszy diesel

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Francuskie marki samochodów od lat słyną z przykuwającego uwagę wyglądu swoich modeli oraz dopracowanych silników Diesla. Odświeżony Peugeot 208 zyskał nie tylko ostrzejsze linie, ale też wysokoprężną jednostkę, która zdaniem producenta jest najoszczędniejsza na świecie.

Segment "B" stanowi w Europie około 30 proc. sprzedaży aut. Nic więc dziwnego w tym, że producenci starają się, by ich oferta była atrakcyjna. I to zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, które chętnie używają pojazdów tej klasy. Zaledwie po trzech latach od wprowadzenia modelu 208 Peugeot zdecydował się na jego lifting. Zgodnie z założeniami stylistów francuski "mieszczuch" ma być bardziej dynamiczny, a zaostrzonym liniom nadwozia towarzyszą felgi w nowych wzorach. We wnętrzu pojawiły się nowe materiały wykończeniowe.

Najważniejszą nowością w przypadku Peugeota 208 jest jednak silnik 1,6 BleueHDi 100 S&S. Wysokoprężna jednostka napędowa według danych producenta spala tylko 3 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 79 g CO2 na każdy przejechany kilometr. Jak informuje Peugeot, obydwie wartości są rekordowe.

Pod maską odświeżonego Peugeota 208 może pracować również jeden z pozostałych w gamie silników: 1,6 BlueHDi 120 S&S, a także benzynowe 1,0 PureTech o mocy 68 KM, 1,2 PureTech o mocy od 82 do 110 KM lub 1,6 THP o mocy 165 lub 208 KM.

Sprzedaż nowego Peugeota 208 ruszy w połowie czerwca.

/ 5Lifting i najoszczędniejszy diesel

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Francuskie marki samochodów od lat słyną z przykuwającego uwagę wyglądu swoich modeli oraz dopracowanych silników Diesla. Odświeżony Peugeot 208 zyskał nie tylko ostrzejsze linie, ale też wysokoprężną jednostkę, która zdaniem producenta jest najoszczędniejsza na świecie.

Segment "B" stanowi w Europie około 30 proc. sprzedaży aut. Nic więc dziwnego w tym, że producenci starają się, by ich oferta była atrakcyjna. I to zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, które chętnie używają pojazdów tej klasy. Zaledwie po trzech latach od wprowadzenia modelu 208 Peugeot zdecydował się na jego lifting. Zgodnie z założeniami stylistów francuski "mieszczuch" ma być bardziej dynamiczny, a zaostrzonym liniom nadwozia towarzyszą felgi w nowych wzorach. We wnętrzu pojawiły się nowe materiały wykończeniowe.

Najważniejszą nowością w przypadku Peugeota 208 jest jednak silnik 1,6 BleueHDi 100 S&S. Wysokoprężna jednostka napędowa według danych producenta spala tylko 3 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 79 g CO2 na każdy przejechany kilometr. Jak informuje Peugeot, obydwie wartości są rekordowe.

Pod maską odświeżonego Peugeota 208 może pracować również jeden z pozostałych w gamie silników: 1,6 BlueHDi 120 S&S, a także benzynowe 1,0 PureTech o mocy 68 KM, 1,2 PureTech o mocy od 82 do 110 KM lub 1,6 THP o mocy 165 lub 208 KM.

Sprzedaż nowego Peugeota 208 ruszy w połowie czerwca.

/ 5Lifting i najoszczędniejszy diesel

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Francuskie marki samochodów od lat słyną z przykuwającego uwagę wyglądu swoich modeli oraz dopracowanych silników Diesla. Odświeżony Peugeot 208 zyskał nie tylko ostrzejsze linie, ale też wysokoprężną jednostkę, która zdaniem producenta jest najoszczędniejsza na świecie.

Segment "B" stanowi w Europie około 30 proc. sprzedaży aut. Nic więc dziwnego w tym, że producenci starają się, by ich oferta była atrakcyjna. I to zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, które chętnie używają pojazdów tej klasy. Zaledwie po trzech latach od wprowadzenia modelu 208 Peugeot zdecydował się na jego lifting. Zgodnie z założeniami stylistów francuski "mieszczuch" ma być bardziej dynamiczny, a zaostrzonym liniom nadwozia towarzyszą felgi w nowych wzorach. We wnętrzu pojawiły się nowe materiały wykończeniowe.

Najważniejszą nowością w przypadku Peugeota 208 jest jednak silnik 1,6 BleueHDi 100 S&S. Wysokoprężna jednostka napędowa według danych producenta spala tylko 3 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 79 g CO2 na każdy przejechany kilometr. Jak informuje Peugeot, obydwie wartości są rekordowe.

Pod maską odświeżonego Peugeota 208 może pracować również jeden z pozostałych w gamie silników: 1,6 BlueHDi 120 S&S, a także benzynowe 1,0 PureTech o mocy 68 KM, 1,2 PureTech o mocy od 82 do 110 KM lub 1,6 THP o mocy 165 lub 208 KM.

Sprzedaż nowego Peugeota 208 ruszy w połowie czerwca.

/ 5Lifting i najoszczędniejszy diesel

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Francuskie marki samochodów od lat słyną z przykuwającego uwagę wyglądu swoich modeli oraz dopracowanych silników Diesla. Odświeżony Peugeot 208 zyskał nie tylko ostrzejsze linie, ale też wysokoprężną jednostkę, która zdaniem producenta jest najoszczędniejsza na świecie.

Segment "B" stanowi w Europie około 30 proc. sprzedaży aut. Nic więc dziwnego w tym, że producenci starają się, by ich oferta była atrakcyjna. I to zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, które chętnie używają pojazdów tej klasy. Zaledwie po trzech latach od wprowadzenia modelu 208 Peugeot zdecydował się na jego lifting. Zgodnie z założeniami stylistów francuski "mieszczuch" ma być bardziej dynamiczny, a zaostrzonym liniom nadwozia towarzyszą felgi w nowych wzorach. We wnętrzu pojawiły się nowe materiały wykończeniowe.

Najważniejszą nowością w przypadku Peugeota 208 jest jednak silnik 1,6 BleueHDi 100 S&S. Wysokoprężna jednostka napędowa według danych producenta spala tylko 3 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 79 g CO2 na każdy przejechany kilometr. Jak informuje Peugeot, obydwie wartości są rekordowe.

Pod maską odświeżonego Peugeota 208 może pracować również jeden z pozostałych w gamie silników: 1,6 BlueHDi 120 S&S, a także benzynowe 1,0 PureTech o mocy 68 KM, 1,2 PureTech o mocy od 82 do 110 KM lub 1,6 THP o mocy 165 lub 208 KM.

Sprzedaż nowego Peugeota 208 ruszy w połowie czerwca.

/ 5Lifting i najoszczędniejszy diesel

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Francuskie marki samochodów od lat słyną z przykuwającego uwagę wyglądu swoich modeli oraz dopracowanych silników Diesla. Odświeżony Peugeot 208 zyskał nie tylko ostrzejsze linie, ale też wysokoprężną jednostkę, która zdaniem producenta jest najoszczędniejsza na świecie.

Segment "B" stanowi w Europie około 30 proc. sprzedaży aut. Nic więc dziwnego w tym, że producenci starają się, by ich oferta była atrakcyjna. I to zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, które chętnie używają pojazdów tej klasy. Zaledwie po trzech latach od wprowadzenia modelu 208 Peugeot zdecydował się na jego lifting. Zgodnie z założeniami stylistów francuski "mieszczuch" ma być bardziej dynamiczny, a zaostrzonym liniom nadwozia towarzyszą felgi w nowych wzorach. We wnętrzu pojawiły się nowe materiały wykończeniowe.

Najważniejszą nowością w przypadku Peugeota 208 jest jednak silnik 1,6 BleueHDi 100 S&S. Wysokoprężna jednostka napędowa według danych producenta spala tylko 3 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 79 g CO2 na każdy przejechany kilometr. Jak informuje Peugeot, obydwie wartości są rekordowe.

Pod maską odświeżonego Peugeota 208 może pracować również jeden z pozostałych w gamie silników: 1,6 BlueHDi 120 S&S, a także benzynowe 1,0 PureTech o mocy 68 KM, 1,2 PureTech o mocy od 82 do 110 KM lub 1,6 THP o mocy 165 lub 208 KM.

Sprzedaż nowego Peugeota 208 ruszy w połowie czerwca.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła