Nissan GT-R Nismo

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

/ 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

10 / 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

11 / 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

12 / 12Topowe coupe Nissana w Polsce. Znamy cenę

Obraz
© zdjęcie producenta

Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu GT-R Nismo na rynku polskim. Flagowa odmiana coupe kosztuje 775 000 zł.

GT-R Nismo to najmocniejszy dostępny wariant tego samochodu. Pod jego maską pracuje 3,8-litrowa jednostka V6. Silnik generuje 600 KM - o 30 KM więcej niż pozostałe wersje. Wynik taki jest zasługą dwóch turbosprężarek o dużej przepustowości i średnicy - takich samych, jak w egzemplarzach startujących w wyścigach klasy GT3. Moc jest przenoszona na cztery koła poprzez 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, którą steruje się za pomocą łopatek przy kierownicy.

Podobnie jak standardowy model, również GT-R Nismo otrzymał odświeżoną stylistykę przodu. Podkreśla ją nowy zderzak, który wykonano w całości z włókna węglowego. Aby usprawnić chłodzenie silnika ciemną, chromowaną kratę wlotu z motywem litery V powiększono w sposób umożliwiający przepływ większej ilości powietrza. Konstruktorzy zwiększyli też całkowitą siłę dociskającą poprzez usztywnienie konstrukcji nadwozia.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę