Najpiękniejsze modele koncepcyjne Fiata sprzed lat
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem
Fiat Turbina (1954)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 1200 Stanguellini Spider Bertone (1957)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 1100 TV Coupé (1957)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat-O.S.C.A. 1500 (1959)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 2100 S Coupé Prototipo (1960)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 2300 Coupé Speciale (1962)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 2300 S Cabriolet Prototipo (1962)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 2300 Cabriolet Speciale (1963)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 2300 S Coupé Speciale Lausanne (1963)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat Ghia G230S Prototipo
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 2300 S Coupé Speciale (1964)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat Dino Speciale Prototipo (1966)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat Dino Parigi (1967)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Fiat 128 Pulsar (1972)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.
Pininfarina Fiat 130 Maremma (1974)
Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.
W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.
W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.