Najpiękniejsze modele koncepcyjne Fiata sprzed lat

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Fiat Turbina (1954)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat 1200 Stanguellini Spider Bertone (1957)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat 1100 TV Coupé (1957)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat-O.S.C.A. 1500 (1959)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat 2100 S Coupé Prototipo (1960)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat 2300 Coupé Speciale (1962)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat 2300 S Cabriolet Prototipo (1962)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat 2300 Cabriolet Speciale (1963)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

/ 15Fiat 2300 S Coupé Speciale Lausanne (1963)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

10 / 15Fiat Ghia G230S Prototipo

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

11 / 15Fiat 2300 S Coupé Speciale (1964)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

12 / 15Fiat Dino Speciale Prototipo (1966)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

13 / 15Fiat Dino Parigi (1967)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

14 / 15Fiat 128 Pulsar (1972)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

15 / 15Pininfarina Fiat 130 Maremma (1974)

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat od wielu lat jest postrzegany jako producent małych, tanich samochodów, ale kilkadziesiąt lat temu ta włoska marka nie stroniła od modeli prawdziwie luksusowych, które imponowały wysublimowanym, a niejednokrotnie również prowokującym wyglądem.

W historii Fiata można znaleźć wiele samochodów o pięknym, ponadczasowym wzornictwie, ale prawdziwym popisem sztuki projektowej tego producenta oraz pracujących dla niego biur stylistycznych są modele koncepcyjne opracowane od lat pięćdziesiątych do siedemdziesiątych.

W galerii prezentujemy samochody, jakich dziś nikt już nie projektuje; jest to prawdziwa podróż sentymentalna do złotej ery włoskiego wzornictwa przemysłowego.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę