Trwa ładowanie...

Najcichsza syrena w Polsce, czyli klasyk PRL-u z silnikiem elektrycznym

dx6ja5q
dx6ja5q

Na pierwszy rzut oka widać poczciwą syrenkę, po szeroko zakrojonej renowacji. Jednak gdy samochód ruszy z miejsca jest zaskoczenie – zamiast charakterystycznego dźwięku dwusuwa jest cisza.

Ta wyjątkowa syrena została przerobiona na napęd elektryczny. Pod maską znalazły się akumulatory i amerykański silnik o mocy ciągłej równej 10 KM i 35 KM mocy przeciążeniowej (chwilowej). Do jazdy wykorzystywany jest tylko trzeci bieg oryginalnej przekładni, a czwarty służy do przekraczania 100 km/h. Mimo tego, dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu, elektryczna syrena przyspiesza lepiej od oryginału. Prędkość maksymalna tego auta to 118 km/h.

sj

dx6ja5q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dx6ja5q
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj