Mitsubishi Lancer Ralliart SST

None

Obraz

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

/ 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

10 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

11 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

12 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

13 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

14 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

15 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

16 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

17 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

18 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

19 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

20 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

21 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

22 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

23 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

24 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

25 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

26 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

27 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

28 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

29 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

30 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

31 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

32 / 32Mitsubishi Lancer Ralliart SST

Obraz

Dopracowanie układu jezdnego Ralliarta pozwala odjeżdżać niemal ze wszystkich zakrętów z gazem opartym o podłogę. Wystarczy 10 kilometrów ofensywnej jazdy górską drogą, by żołądki oraz nerwy pasażerów odmówiły posłuszeństwa. Niewiele później również kierowca zostanie zmuszony do dłuższego postoju, ponieważ hamulce zamontowane w testowych prototypach miały tendencję do przegrzewania się. Wiedzą o tym również technicy Mitsubishi, którzy potwierdzili, że produkcyjna wersja samochodu otrzyma tarcze i zaciski o wydajności adekwatnej do dynamiki auta...

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę