Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Mikrosamochód to właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

/ 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

10 / 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

11 / 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

12 / 12Mikrosamochody: moda, konieczność czy rozsądek?

Obraz
© zdjęcie producenta

Od 19 stycznia 2013 roku weszły w życie przepisy, które pozwalają 14-latkom o ubieganie się o prawo jazdy kategorii AM, oznacza to, że mogą oni legalnie poruszać się mikrosamochodami po drogach publicznych! Czy to dobry pomysł?

Mikrosamochód właściwie zwykłe auto, tyle że w skali nieco zabawkowej. Wszystko działa identycznie, tyle że kategoria AM ma dość poważne ograniczenia. Współczesne "dorosłe" samochody mogą mieć moc 200, 500, a nawet 1000KM i więcej. Mikrosamochody muszą ograniczyć się do mocy 5.5 KM. "Dorosłe auta" potrafią mknąć z prędkością 150, 300 czy nawet 400km/h, mikro muszą (!) zakończyć przyspieszanie przy 45km/h. Na koniec wspomniana masa własna, która ograniczona jest do 350 kilogramów.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę