Mazda RX-VISION: sportowiec z silnikiem Wankla
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll
Powrót do technicznych korzeni
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.
Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).
Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.
ll