Mazda RX-VISION: sportowiec z silnikiem Wankla

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem

Obraz

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

10 / 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

11 / 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

12 / 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła