Mazda RX-VISION: sportowiec z silnikiem Wankla

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem

Obraz

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

/ 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

10 / 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

11 / 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

12 / 12Powrót do technicznych korzeni

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie ma miejsce europejski debiut Mazdy RX-VISION. Pojazd jest napędzany przez silnik z wirującym tłokiem.

Dwumiejscowy model ma długość 4 389 mm, szerokość 1 925 mm, wysokość 1 160 mm i rozstaw osi 2 700 mm. Dynamiczny charakter samochodu zdradzają przede wszystkim szeroka sylwetka oraz bardzo krótkie zwisy. Uwagę zwracają też duże koła, na które założono opony 245/40 R20 (przód) oraz 285/35 R20 (tył).

Za napęd tego studyjnego autra sportowego odpowiada silnik SKYACTIV-R najnowszej generacji. Mazda jest jedynym na świecie producentem, który pracuje nad jednostką z wirującym tłokiem. Niestety nie podano danych technicznych ani informacji na temat osiągów tego silnika, jednak spekuluje się, że jego moc wyniesie ok. 300 KM.

ll

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka