WAŻNE
TERAZ

Zatrzymali flotyllę z Polakami. Izrael deportuje aktywistów

Lexus UX 

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

/ 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

10 / 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

11 / 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

12 / 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

13 / 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

14 / 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

15 / 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

16 / 16Tak będą wyglądały SUV-y przyszłości?

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu Lexus zaprezentował koncepcyjnego crossovera - UX. Z nieoficjalnych informacji wynika, że na jego podstawie zostanie opracowany następca modelu CT200h.

Czteromiejscowy pojazd ma bardzo futurystyczną stylistykę, opierającą się na ostrych krawędziach i załamaniach. UX ma 4,4 m długości, 1,9 m szerokości, 1,52 m wysokości, a rozstaw si to 2,64 m. Projektanci zdecydowali się użyć wielu nowinek, np. przezroczystych słupków A czy kamer w miejsce tradycyjnych lusterek. Do pozostałych modeli marki nawiązuje za to przód, gdzie znalazł się charakterystyczny grill w kształcie klepsydry.

We wnętrzu zamontowano niecodzienne fotele. Ich ramy zostały oplecione wzorowaną na pajęczynie siatką z promienistymi włóknami rozchodzącymi się od środka oparcia. Siatka jest elastyczna i dopasowuje się do kształtu ciała, a środek oparcia jest na wysokości łopatek, co ułatwia ruchy rotacyjne klatki piersiowej względem osi obrotu siedziska. UX posiada cztery ekrany (dwa po bokach wyświetlają obraz z "lusterek") oraz hologram. Wszystkie przełączniki są elektrostatyczne, ukryte za przezroczystymi osłonami.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę