Lexus RC F 

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© Lexus

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© Lexus

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© Lexus

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

/ 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© Lexus

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

10 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

11 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

12 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

13 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© Lexus

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

14 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

15 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

16 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

17 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

18 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

19 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

20 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

21 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

22 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

23 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

24 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

25 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

26 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

27 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

28 / 28Tradycja i nowoczesność

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Japońska kultura to wyjątkowa mieszkanka tradycji i najnowszych technologii. Podobna filozofia towarzyszyła Lexusowi przy tworzeniu nowego sportowego coupe RC F. Dwudrzwiowe auto o wyjątkowym wyglądzie otrzymało wolnossący silnik V8 i napęd na tył, a wszystko doprawiono sporą ilością elektroniki i najnowszych rozwiązań technicznych.

Nowy sportowy Lexus otrzymał najmocniejszy silnik V8 w historii japońskiej marki. Oferuje on 477 KM i 530 Nm, co przekłada się na przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s i możliwość osiągnięcia ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h. Moc na koła przenoszona jest za pośrednictwem automatycznej 8-biegowej skrzyni, która może też pracować w trybie manualnym i być sterowana łopatkami umieszczonymi za kierownicą.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę