Trwa ładowanie...

Łada święci triumfy na rynku niemieckim

Łada święci triumfy na rynku niemieckim
d2joget
d2joget

Jak pokazują najnowsze trendy na rynku niemieckim, Łada jest obecnie marką notującą tam największy procentowy wzrost sprzedaży. W porównaniu z okresem styczeń-października rosyjska firma poprawiła swój wynik aż o ponad 38%.

Na przeżywającym trudne chwile niemieckim rynku nowych aut Łada jest jedną z dziewięciu tylko marek, których liczba rejestracji zwiększyła w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W ciągu dziesięciu miesięcy 2007 sprzedaż samochodów rosyjskiej marki zwiększyła się nad Renem o ponad 38%. Żaden inny gracz nie uzyskał tak dużej dynamiki wzrostu w ujęciu procentowym. W wyżej wymienionym okresie niemieccy klienci zarejestrowali 1 617 aut marki Łada.

Chcąc podtrzymać dobrą koniunkturę, Łada wprowadza na niemiecki rynek dwa modele w specjalnej serii, z której jeden to prezentowana na zdjęciu obok Niva 4x4 Hunter.

d2joget

Na polskim rynku Łada sprzedała do końca października łącznie 158 samochodów, z których przytłaczająca większość to model 4x4, znany wcześniej jako Niva (152). Dla porównania, wynik uzyskany w analogicznym okresie rok wcześniej to 220 egzemplarzy.

Najlepszy jak do tej pory wynik rocznej sprzedaży na polskim rynku Łada zanotowała w roku 1999, kiedy to klientów znalazło 1 074 auta. W późniejszych latach importer miał wyniki oscylujące zazwyczaj na poziomie między 200 a 300 egzemplarzy.

Źródła: IBRM Samar, Lada

d2joget
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2joget
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj