Trwa ładowanie...

Łada święci triumfy na rynku niemieckim

Łada święci triumfy na rynku niemieckim
d43knms
d43knms

Jak pokazują najnowsze trendy na rynku niemieckim, Łada jest obecnie marką notującą tam największy procentowy wzrost sprzedaży. W porównaniu z okresem styczeń-października rosyjska firma poprawiła swój wynik aż o ponad 38%.

Na przeżywającym trudne chwile niemieckim rynku nowych aut Łada jest jedną z dziewięciu tylko marek, których liczba rejestracji zwiększyła w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W ciągu dziesięciu miesięcy 2007 sprzedaż samochodów rosyjskiej marki zwiększyła się nad Renem o ponad 38%. Żaden inny gracz nie uzyskał tak dużej dynamiki wzrostu w ujęciu procentowym. W wyżej wymienionym okresie niemieccy klienci zarejestrowali 1 617 aut marki Łada.

Chcąc podtrzymać dobrą koniunkturę, Łada wprowadza na niemiecki rynek dwa modele w specjalnej serii, z której jeden to prezentowana na zdjęciu obok Niva 4x4 Hunter.

d43knms

Na polskim rynku Łada sprzedała do końca października łącznie 158 samochodów, z których przytłaczająca większość to model 4x4, znany wcześniej jako Niva (152). Dla porównania, wynik uzyskany w analogicznym okresie rok wcześniej to 220 egzemplarzy.

Najlepszy jak do tej pory wynik rocznej sprzedaży na polskim rynku Łada zanotowała w roku 1999, kiedy to klientów znalazło 1 074 auta. W późniejszych latach importer miał wyniki oscylujące zazwyczaj na poziomie między 200 a 300 egzemplarzy.

Źródła: IBRM Samar, Lada

d43knms
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d43knms
Więcej tematów