Jak pokazują najnowsze trendy na rynku niemieckim, Łada jest obecnie marką notującą tam największy procentowy wzrost sprzedaży. W porównaniu z okresem styczeń-października rosyjska firma poprawiła swój wynik aż o ponad 38%.
Na przeżywającym trudne chwile niemieckim rynku nowych aut Łada jest jedną z dziewięciu tylko marek, których liczba rejestracji zwiększyła w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W ciągu dziesięciu miesięcy 2007 sprzedaż samochodów rosyjskiej marki zwiększyła się nad Renem o ponad 38%. Żaden inny gracz nie uzyskał tak dużej dynamiki wzrostu w ujęciu procentowym. W wyżej wymienionym okresie niemieccy klienci zarejestrowali 1 617 aut marki Łada.
Chcąc podtrzymać dobrą koniunkturę, Łada wprowadza na niemiecki rynek dwa modele w specjalnej serii, z której jeden to prezentowana na zdjęciu obok Niva 4x4 Hunter.
Na polskim rynku Łada sprzedała do końca października łącznie 158 samochodów, z których przytłaczająca większość to model 4x4, znany wcześniej jako Niva (152). Dla porównania, wynik uzyskany w analogicznym okresie rok wcześniej to 220 egzemplarzy.
Najlepszy jak do tej pory wynik rocznej sprzedaży na polskim rynku Łada zanotowała w roku 1999, kiedy to klientów znalazło 1 074 auta. W późniejszych latach importer miał wyniki oscylujące zazwyczaj na poziomie między 200 a 300 egzemplarzy.
Źródła: IBRM Samar, Lada