Najmocniejsza hybryda na świecie
Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.
Najmocniejsza hybryda na świecie
Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.
Najmocniejsza hybryda na świecie
Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.
Najmocniejsza hybryda na świecie
Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.
Najmocniejsza hybryda na świecie
Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.