Koenigsegg Regera

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

/ 5Najmocniejsza hybryda na świecie

Obraz
© Materiały prasowe

Christian von Koenigsegg kiedyś twierdził, że hybrydowe supersamochody to kiepskie rozwiązanie. Zmieniło się to, gdy wpadł na swój własny pomysł połączenia napędu spalinowego z elektrycznym bez potrzeby stosowania skrzyni biegów. W ten sposób powstał model Regera, który oprócz 5-litrowego spalinowego silnika V8 wykorzystuje 3 jednostki zasilane prądem. W ten sposób uzyskuje niesamowite 1500 KM, co czyni go najmocniejszą hybrydą na świecie.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Koenigsegg pokazuje dwa pierwsze produkcyjne egzemplarze Regery. Samochody te są w stanie rozpędzić się do 300 km/h w zaledwie 10 s, co ma czynić je najlepiej przyspieszającymi drogowymi samochodami na świecie. Osiągnięcie 400 km/h ma zajmować mniej niż 20 s. Tak jak wszystkie samochody szwedzkiego producenta, tak też Regera ma zdejmowany dach, który można schować w bagażniku umieszczonym z przodu. Na pokładzie nie zabrało też dodatków elektronicznych jak system multimedialny z Apple CarPlay, kamera 360 stopni czy dwa gniazda USB.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę