Kia Optima
None
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.
Koreańska limuzyna
Nowa Optima, która zajmie miejsce modelu Kia Magentis obecnej generacji, jest dziełem stylistów z centrum projektowego we Frankfurcie oraz w Irvine (stan Kalifornia). W porównaniu z poprzednikiem nowa Kia jest dłuższa i szersza, a zwiększony o 75 mm rozstaw osi zapewni więcej miejsca podróżującym pasażerom. Projekt jest tym ważniejszy, że opiera się na zupełnie nowej płycie podłogowej.