Kawasaki Z900 doczekało się wersji SE. Sprawdzi się na torze
Po H2 SX oraz Versys 1000 przyszedł czas również na Z900. Kawasaki uzupełnia gamę modelu o ekstremalny wariant SE wyróżniający się torowymi dodatkami.
Najbardziej wymagający klienci Kawasaki powinni mieć powody do zadowolenia. Model Z900 w specyfikacji na 2022 rok będzie bowiem dostępny również w ekstremalnym wydaniu SE, wyróżniającym się kilkoma dodatkami, mającymi kluczowy wpływ na osiągi.
Na pokładzie znajdziemy m.in. zawieszenie Öhlins oraz zestaw wydajnych hamulców Brembo. Amortyzator S46 pozwala na łatwą regulację tłumienia jak i odbicia, co w połączeniu z oponami Dunlop Sportmax Roadsport powinno zaowocować zauważalnie lepszym prowadzeniem.
Specjaliści Kawasaki popracowali też nad oprogramowaniem sterującym kontrolą trakcji i skalibrowali na nowo system ABS, przesuwając dotychczasowe granice tej konstrukcji jeszcze dalej. Wszystkim można sterować za pomocą poszczególnych trybów jazdy. Standardem jest też wyświetlacz TFT i łączność z aplikacją mobilną RIDEOLOGY.
A jak kształtują się ceny? Póki co znamy jedynie kwotę z rynku brytyjskiego - minimum 10 749 funtów.