Hyosung GT650R

Niskobudżetowy pomysł na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy

Obraz
Źródło zdjęć: © Motogen

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

/ 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

10 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

11 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

12 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

13 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

14 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

15 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

16 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

17 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

18 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

19 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

20 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

21 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

22 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

23 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

24 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

25 / 25Klasa średnia z Korei

Obraz
© Motogen

Posiadanie w ofercie popularnego modelu średniej klasy jest dla japońskich producentów bardzo naturalne. Nie widzimy powodów, dla których koreańska marka miałaby być gorsza. Po niedawnym teście nakeda do redakcji trafiła wersja obudowana. Czy litera R w nazwie to tylko chwyt marketingowy, czy zwiastun sportowych emocji? Przedstawiamy Hyosunga GT650R.

Silnik to dwucylindrowe V2 o pojemności 647 cm3, kącie rozwarcia 90 stopni i czterech zaworach na cylinder. Moc 72 KM przy 9000 obr./min. Przeniesienie napędu za pomocą łańcucha i sześciobiegowej przekładni. Przednie zawieszenie to wciąż rzadki w tej klasie widelec upside-down o średnicy rury nośnej 41 mm.

Testowany motocykl, mimo aspiracji i efektownej litery R w logo, nie jest sportem. Na turystyczną alternatywę GT650P ma zbyt ekstremalną pozycję. Czym zatem jest? Naszym zdaniem, niskobudżetowym pomysłem na gwiazdę torów kartingowych i doskonalenia technik jazdy, ale pod warunkiem inwestycji w lepsze opony i hamulce.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę