Honda Civic IX generacji

None

Obraz

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

/ 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

10 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

11 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

12 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

13 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

14 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

15 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

16 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

17 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

18 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

19 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

20 / 20Ugrzeczniona

Obraz
© zdjęcie producenta

Niektórych wygląd nowego Civica przyprawił o zawód. Tak naprawdę jednak trudno wszczynać rewolucję co kilka lat. Zawsze towarzyszy temu sporo niepewności co do reakcji rynku. Tu ryzyko było zdecydowanie mniejsze, a ci, którzy zakupili poprzednie wcielenie kompaktu Hondy i są z niego zadowoleni, będą mieć dobry powód, by zakupić jego kolejne wcielenie.

Co pod maską? Nowy Civic będzie dostępny z trzema silnikami: benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1.4 l oraz 1.8 l, a także z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 2,2 l o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Wszystkie silniki będą łączone z sześciostopniowymi przekładniami manualnymi, systemem ECO Assist pomagającym w obniżaniu spalania oraz z układem Idle Stop wyłączającym silnik na biegu jałowym. Dla silnika benzynowego 1.8 l opracowano także pięciobiegową przekładnię automatyczną.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę