Honda Civic 1,6 i-DTEC vs. VW Golf 1,6 TDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

10 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

11 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

12 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

13 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

14 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

15 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

16 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

17 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

18 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

19 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

20 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

21 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

22 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

23 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

24 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

25 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

26 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

27 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

28 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

29 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

30 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

31 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

32 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

33 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

34 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

35 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

36 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

37 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

38 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

39 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła