Honda CB650R dostępna w Polsce z roczników 2021 i 2022
Nowszy rocznik i kolor? A może niższa cena i produkcja 2021? Honda daje wybór klientom, którzy zdecydują się na retronakeda CB650R. Ten motocykl klasy średniej to oferta zarówno dla posiadaczy kategorii A2, jak i pełnej A.
Honda wie, że moda na styl retro ma się dobrze, dlatego z jednej strony oferuje bezpośrednio inspirowane historią modele jak Monkey czy Dax 125, a z drugiej nawet w jej nakedach widać mocne nawiązania do klasycznej stylistyki. Najlepszym przykładem tego jest Honda CB650R, której dodatkowa nazwa to Neo Sports Café.
Ten naked klasy średniej cały czas dostępny jest zarówno w wersji z 2021 r., jak i z 2022 r. W przypadku tego pierwszego cena jest niższa i wynosi 36 600 zł. Natomiast tegoroczne egzemplarze kosztują 38 300 zł, a nowością jest tu czwarta wersja kolorystyczna (po czarnej, niebieskiej i czerwonej), czyli srebrna.
Honda CB650R to naked klasy średniej, ale pomyślany też dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. W jej przypadku limit mocy to 47,6 KM. Wartość ta może być ograniczona elektronicznie, ale w takiej sytuacji oryginalna moc może być maksymalnie dwa razy większa – czyli wynosić 95,2 KM. I dokładnie tyle przy 12 000 obr./min generuje czterocylindrowy silnik 649 cm3 w motocyklu Hondy.
CB650R to świeża konstrukcja – z 2019 r. Ma więc na wyposażeniu takie rozwiązania jak system sterowania momentem obrotowym tylnego koła, pełne oświetlenie LED czy gniazdo USB-C pod siedzeniem. O przyczepność natomiast dba widelec Showa Big Piston z goleniami 41 mm.