Gumpert Apollo
None
Gumpert Apollo
Dzięki kontroli trakcji oraz ABS-owi, bezpieczna jazda Apollo jest możliwa nawet po śliskich nawierzchniach.
Gumpert Apollo
Unoszone drzwi były koniecznością - w potężnych progach skryto rozbudowaną ramę z rur chromo-molibdenowych.
Gumpert Apollo
Sztywne zawieszenie i stabilizatory, niski prześwit oraz wielka szerokość nadwozia sprawiają, że Apollo nie ma najmniejszych problemów z pokonywaniem zakrętów.
Gumpert Apollo
Naturalne środowisko dla Gumperta - tor wyścigowy. Nawet seryjne auto zostało tak skonstruowane, by poradziło sobie na nim bez problemów.
Gumpert Apollo
Wloty powietrza umieszczano wszędzie, gdzie to możliwe. Silnik rozwijający 650 KM musi być skutecznie chłodzony, podobnie jak hamulce auta zdolnego pędzić 360 km/h.
Gumpert Apollo
Karoseria o szerokości 2 metrów wiąże się z utrudnieniami na większości bocznych dróg.
Gumpert Apollo
Gumpert nie potrzebuje ogniście czerwonego koloru, by epatować dynamiką - kształt karoserii jest wystarczająco wyzywający, aby budzić zainteresowanie.
Gumpert Apollo
19-calowe alufelgi mocowane na centralną nakrętkę przygotowała firma ATS.
Gumpert Apollo
Aby spoglądać na prędkościomierz wyskalowany do 400 km/h, trzeba posiadać na koncie 200.000 euro.
Gumpert Apollo
Do samochodu trafiły jedynie niezbędne wskaźniki i przełączniki. Trudno szukać radia i telewizora - Apollo ma być wyścigówką z drogową homologacją.
Gumpert Apollo
Garaż z Gumpertem byłby dla wielu osób spełnieniem motoryzacyjnych marzeń.
Gumpert Apollo
Regulowany tylny spojler oraz wielkie wloty powietrza gwarantują bezpieczeństwo kierowcy oraz silnika podczas dynamicznej jazdy.
Gumpert Apollo
Ktokolwiek będzie miał okazję ujrzeć Gumperta, szybko przyjrzy się właśnie tej części jego karoserii...
Gumpert Apollo
Minimalny prześwit i duży przedni dyfuzor wyraźnie wskazują przeznaczenie Apollo - tor wyścigowy.
Gumpert Apollo
Szelkowe pasy bezpieczeństwa oraz kubełkowe fotele pewnie trzymają ciało nawet podczas największych przeciążeń.
Gumpert Apollo
Regulowany spojler pozwala wybrać między przyczepnością, a prędkością maksymalną.
Gumpert Apollo
Regulowane zawieszenie i kratownicowa rama pochodzi wsport ze sportu motorowego.
Gumpert Apollo
Wlot powietrza w stylu F1 gwarantuje, że do silnika nie wpada mieszanka rozgrzana przez rury wydechowe.
Gumpert Apollo
Wielka pokrywę wykonano z karbonu, podobnie jak całe poszycie i monocoque.
Gumpert Apollo
Gumpert, niezależnie od tego, czy seryjny, czy wyścigowy, zapewnia osiągi na miarę wojskowego myśliwca.