GS 350
None
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.
Atak na klasę premium
Nowy model to przede wszystkim zmodyfikowana, sztywniejsza płyta podłogowa oraz lżejsze zawieszenie. Z kolei w nadwoziu zastosowano charakterystyczną osłonę chłodnicy, która zdaniem Lexusa będzie wyróżnikiem przyszłych modeli tej marki. Uzupełnieniem przedniego pasa są głęboko osadzone reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED.