Ford Transit i Tourneo

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

/ 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

10 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

11 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

12 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

13 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

14 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

15 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

16 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

17 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

18 / 18Nowe auta... osobowe?

Obraz
© Michał Grygier

Dwa vany, dwa przeznaczenia i jedno zaskoczenie. Jeszcze nigdy duże auto użytkowe nie przypominało tak bardzo samochodu osobowego.

Pod maską w przypadku obu nowych modeli Forda gości 2,2-litrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny Duratorq TDCi, znany także z modelu Ranger, dostępny w jednej z trzech wersji mocy: 155KM (385Nm), 125KM (350Nm) oraz 100KM (310Nm). Jak łatwo przewidzieć, najsłabsza wersja jest… zbyt słaba. Pozostałe dwie oferują przyzwoite możliwości, choć nie są szczególnie dynamicznie nacechowane. Oczywiście nie ma sensu wymieniać przyspieszenia do setki, bo w tym samochodzie zależy to od wielu czynników, szczególnie liczby przewożonych osób (Tourneo) bądź masy ładunku (Transit).

Czy Tourneo jest dobrym pomysłem? Jeżeli ty, bądź twoja firma potrzebujecie przewozić dużą liczbę pasażerów, wtedy jak najbardziej. Jest komfortowy, przestrzenny i czujesz się gdzieś pomiędzy autem osobowym i dostawczym. Transit? Podobnie się prowadzi (czytaj - bardzo dobrze) i jest stworzony do ciężkiej pracy, w dodatku jest rekordowo pojemny. Pracownik będzie podróżować w znacznie lepszych warunkach i w znacznie przyjemniejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Wygląda na to, że Transit będzie kontynuować swoje rynkowe podboje.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę