Ford Focus RS 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

/ 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

10 / 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

11 / 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

12 / 12Najmocniejszy seryjny Focus w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford podał szczegóły techniczne modelu Focus RS. Samochód będzie posiadał napęd na cztery koła Ford Performance All Wheel Drive oraz 2,3-litrowy silnik EcoBoost o mocy 350 KM.

System napędu na cztery koła oparto na dwóch elektronicznie sterowanych zestawach sprzęgłowych znajdujących się po obu stronach tylnego mechanizmu różnicowego. Zarządzają one nie tylko rozdziałem momentu obrotowego na przednią i tylną oś, ale także pomiędzy prawe i lewe koło tylnej osi, zależnie od sytuacji na drodze. Do tylnej osi może być dostarczone maksymalnie 70 proc. momentu obrotowego, z czego do 100 proc. może otrzymać oddzielnie każde z tych kół. Podczas pokonywania zakrętu tylny mechanizm różnicowy przekierowuje siłę napędową do koła zewnętrznego, opierając się na takich danych, jak kąt skrętu kierownicy, przyspieszenie boczne, odchodzenie z obranej przez kierowcę trajektorii i prędkość.

Wśród innych szczególnych cech układu jezdnego należy wymienić sportowe zawieszenie z twardszymi sprężynami (o 33 proc. z przodu i o 38 proc. z tyłu) i stabilizatorami przechyłu/. Amortyzatory posiadają dwa przełączane tryby pracy, a układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie i krótsze drążki. Usztywnieniu poddano także tylną ramę pomocniczą oraz tylną strukturę nadwozia.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę