Egzamin na prawo jazdy. Zestaw 5 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Liwona sp. z o.o.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

/ 8Przykładowy test

Obraz
© Liwona sp. z o.o.

Dzięki uprzejmości firmy Liwona, możemy zapoznać się z tym, jak mają wyglądać nowe testy egzaminacyjne. Nowe przepisy przewidują egzamin złożony z zestawu pytań generowanych w czasie rzeczywistym. Składa się on z 20 pytań z wiedzy podstawowej oraz 12 pytań z wiedzy specjalistycznej, w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. W przypadku pytań podstawowych będą się one dzielić na grupy - 10 pytań o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6 pytań o średnim znaczeniu i 4 pytania o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa. Podobny podział będzie miał miejsce w przypadku zagadnień specjalistycznych - tutaj odpowiednio 6 pytań będzie najważniejszych, 4 średnie i 2 najmniej znaczące.

Zarówno pytania z wiedzy podstawowej jak i specjalistycznej będą jednokrotnego wyboru. Pytania z wiedzy podstawowej mają polegać na wyborze między dwoma wariantami - "TAK" lub "NIE". Zdający będzie miał 20 sekund na zapoznanie się z pytanie i 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Pytania z wiedzy specjalistycznej polegać będą na wyborze jednej z trzech odpowiedzi - A, B lub C - w trakcie 50 sekund. Warto przy tym pamiętać, że niewskazanie żadnej odpowiedzi będzie skutkowało otrzymaniem 0 punktów. Ważne jest też, że raz udzielonej odpowiedzi nie będzie już można zmienić.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025