Edo Maserati MC12 Corsa

None

Obraz

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

10 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

11 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

12 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

13 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

14 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

15 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

16 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

17 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

18 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

19 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

20 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

21 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

22 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

23 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

24 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

25 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

26 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

27 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

28 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

29 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

30 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

31 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

32 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

33 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

34 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

35 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

36 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

37 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

38 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

39 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

40 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

41 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę