WAŻNE
TERAZ

Wyjątkowe liceum. 100 proc. frekwencji na edukacji zdrowotnej

E30 Power Ultimate Zone

None

Obraz

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

/ 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

10 / 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

11 / 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

12 / 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

13 / 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

14 / 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

15 / 15Driftowóz

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 SILNIK: swap na M62B44; 4398 ccm, 286 KM przy 5400 obr./min i 440 Nm przy 3600 obr./min (po modyfikacjach 306 KM i 455 Nm), filtr stożkowy, przelotowy układ wydechowy z kwasówki, spiekowe sprzęgło, 6-biegowa przekładnia manualna
NADWOZIE: nowy lakier, szyby boczne z poliwęglanu, pas przedni, błotniki, drzwi i maska z lekkich tworzyw sztucznych, poszerzone nadkola. ZAWIESZENIE: K-Sport w specyfikacji driftowej, dystanse 4 cm, wszelkie możliwe elementy z poliuretanu, powiększony skręt oraz negatyw kół przednich, hamulce od E35 328i, zaspawany dyferencjał
WNĘTRZE: odchudzone do granic możliwości, kubełkowe fotele z szelkowymi pasami bezpieczeństwa, sportowa kierownica, główny wyłącznik prądu, akumulator przeniesiony na tył
WŁAŚCICIEL: Krzysiek

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę