Chevrolet Impala

Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

/ 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

10 / 10Amerykański krążownik szos

Obraz
© zdjęcie producenta

O fascynacji Amerykanów wielkimi samochodami nie trzeba nawet mówić. Mimo rosnących cen paliw popularność dużych krążowników szos nadal nie spada. Dla zwolenników klasycznych sedanów Chevrolet zaprezentował w Nowym Jorku nową generację Impali.

Flagowy Chevrolet powstał na przedłużonej platformie modelu Malibu, a jego stylistyka nawiązuje do pozostałych samochodów marki. Pod maską nowej Impali montowane będą trzy jednostki benzynowe. Najsłabsza o pojemności 2,4 l dostarcza moc 182 KM i jest też najbardziej ekonomiczną opcją, choć oczywiście nie należy spodziewać się wyjątkowych oszczędności. Nieco mocniejsza (195 KM) jednostka ma pojemność 2,5 l, natomiast najmocniejszy silnik V6 produkuje 303 KM z 3,6 l. Wszystkie trzy jednostki współpracują z sześciobiegowym automatem.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę