Bravo 2.0 MultiJet Sport - test

None

Obraz

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Sylwetka Fiata Bravo jest zarówno elegancka i dynamiczna. Dzięki właściwym proporcjom auto przez długi czas będzie wyglądać młodo.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Pod maską znajdziemy bardzo dobry 2-litrowy silnik MultiJet. Motor dysponuje mocą 165 KM i momentem obrotowym 360 Nm. Nie są to wartości zatrważające, ale wystarczą by ważące nieco ponad 1300 kg auto, nazwać sportowym.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Bravo osiąga pierwszą setkę już po 8,2 sek. Prędkość maksymalna do jakiej można rozpędzić auto to 215 km/h.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Sylwetka Fiata Bravo jest zarówno elegancka i dynamiczna. Dzięki właściwym proporcjom auto przez długi czas będzie wyglądać młodo.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Sylwetka Fiata Bravo jest zarówno elegancka i dynamiczna. Dzięki właściwym proporcjom auto przez długi czas będzie wyglądać młodo.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Siedemnastocalowe obręcze, wykonane z lekkich stopów są wyposażeniem standardowym w wersji Sport. Właściciel musi jedynie wybrać jeden z trzech wzorów.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Fiat nie zainwestował w zmianę logo. Wraz z nowym znaczkiem przyszła jakość i styl.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

W bagażniku poza 400 l przestrzeni ładunkowej znalazło się miejsce na subwoofer.

/ 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Kokpit jest masywny i daje poczucie bezpieczeństwa. Tworzywa z jakich został wykonany są twarde lecz bardzo dobrej jakości i dobrze spasowane.

10 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Sportowa kierownica doskonale leży w rękach. Obszyte skórą - kierownica, drążek zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego - gratis.

11 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Do umieszczonych w głębokich tubach zegarów trzeba się przyzwyczaić. Jednak dobrze ukrywają faktyczną prędkość z jaką jedziemy przed pasażerami.

12 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Port USB, to element pakietu Beue&Me, w którego skład wchodzi również radioodtwarzacz CD z obsługą plików MP3, zestawem Bluetooth oraz nawigacją obrazkową. A to wszystko po polsku.

13 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Sześciostopniowa manualna przekładnia przenosi siłę napędową na przednie koła. Jedynie dzięki systemowi antypoślizgowemu nie kręcą się one w miejscu.

14 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Dyskretny spoiler nad tylną szybą jest w sam raz - ani za mały ani za duży.

15 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Każdy fragment karoserii nowego Brawo może się podobać.

16 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Z tyłu auto przypomina nieco Mi.To - najnowszy model Alfa Romeo. Czy to wada? Niekoniecznie.

17 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Nawet logo modelu w nowym Bravo jest ładne. Czerwony element to znak, że pod maską drzemie mocny diesel.

18 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Chromowana, podwójna końcówka układu wydechowego, również w standardzie.

19 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Szerokie opony Pirelli P7 szerokie na ponad 20 cm, oraz boczne progi potwierdzają sportowe aspiracje samochodu.

20 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Miła niespodzianka - soczewkowe reflektory i lampy przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, gratis.

21 / 21Fiat łamiący stereotypy

Obraz
© Jakub Wielicki

Koszt przyciemnienia tylnych szyb to 550 zł. Jednak warto zainwestować w tę opcję - znacznie poprawiają wygląd samochodu.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę