Bravo 2.0 MultiJet Sport - test
None
Fiat łamiący stereotypy
Sylwetka Fiata Bravo jest zarówno elegancka i dynamiczna. Dzięki właściwym proporcjom auto przez długi czas będzie wyglądać młodo.
Fiat łamiący stereotypy
Pod maską znajdziemy bardzo dobry 2-litrowy silnik MultiJet. Motor dysponuje mocą 165 KM i momentem obrotowym 360 Nm. Nie są to wartości zatrważające, ale wystarczą by ważące nieco ponad 1300 kg auto, nazwać sportowym.
Fiat łamiący stereotypy
Bravo osiąga pierwszą setkę już po 8,2 sek. Prędkość maksymalna do jakiej można rozpędzić auto to 215 km/h.
Fiat łamiący stereotypy
Sylwetka Fiata Bravo jest zarówno elegancka i dynamiczna. Dzięki właściwym proporcjom auto przez długi czas będzie wyglądać młodo.
Fiat łamiący stereotypy
Sylwetka Fiata Bravo jest zarówno elegancka i dynamiczna. Dzięki właściwym proporcjom auto przez długi czas będzie wyglądać młodo.
Fiat łamiący stereotypy
Siedemnastocalowe obręcze, wykonane z lekkich stopów są wyposażeniem standardowym w wersji Sport. Właściciel musi jedynie wybrać jeden z trzech wzorów.
Fiat łamiący stereotypy
Fiat nie zainwestował w zmianę logo. Wraz z nowym znaczkiem przyszła jakość i styl.
Fiat łamiący stereotypy
W bagażniku poza 400 l przestrzeni ładunkowej znalazło się miejsce na subwoofer.
Fiat łamiący stereotypy
Kokpit jest masywny i daje poczucie bezpieczeństwa. Tworzywa z jakich został wykonany są twarde lecz bardzo dobrej jakości i dobrze spasowane.
Fiat łamiący stereotypy
Sportowa kierownica doskonale leży w rękach. Obszyte skórą - kierownica, drążek zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego - gratis.
Fiat łamiący stereotypy
Do umieszczonych w głębokich tubach zegarów trzeba się przyzwyczaić. Jednak dobrze ukrywają faktyczną prędkość z jaką jedziemy przed pasażerami.
Fiat łamiący stereotypy
Port USB, to element pakietu Beue&Me, w którego skład wchodzi również radioodtwarzacz CD z obsługą plików MP3, zestawem Bluetooth oraz nawigacją obrazkową. A to wszystko po polsku.
Fiat łamiący stereotypy
Sześciostopniowa manualna przekładnia przenosi siłę napędową na przednie koła. Jedynie dzięki systemowi antypoślizgowemu nie kręcą się one w miejscu.
Fiat łamiący stereotypy
Dyskretny spoiler nad tylną szybą jest w sam raz - ani za mały ani za duży.
Fiat łamiący stereotypy
Każdy fragment karoserii nowego Brawo może się podobać.
Fiat łamiący stereotypy
Z tyłu auto przypomina nieco Mi.To - najnowszy model Alfa Romeo. Czy to wada? Niekoniecznie.
Fiat łamiący stereotypy
Nawet logo modelu w nowym Bravo jest ładne. Czerwony element to znak, że pod maską drzemie mocny diesel.
Fiat łamiący stereotypy
Chromowana, podwójna końcówka układu wydechowego, również w standardzie.
Fiat łamiący stereotypy
Szerokie opony Pirelli P7 szerokie na ponad 20 cm, oraz boczne progi potwierdzają sportowe aspiracje samochodu.
Fiat łamiący stereotypy
Miła niespodzianka - soczewkowe reflektory i lampy przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, gratis.
Fiat łamiący stereotypy
Koszt przyciemnienia tylnych szyb to 550 zł. Jednak warto zainwestować w tę opcję - znacznie poprawiają wygląd samochodu.