BMW X5M vs BMW X6M

None

Obraz

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

10 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

11 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

12 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

13 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

14 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

15 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

16 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

17 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

18 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

19 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

20 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

21 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

22 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

23 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

24 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

25 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

26 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę