BMW R nineT

W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on 110 KM i 119 Nm

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

/ 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

10 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

11 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

12 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

13 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

14 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

15 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

16 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

17 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

18 / 18Uczcić historię

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.

Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę