BMW R 1200 GS Adventure

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

10 / 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

11 / 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

12 / 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę