BMW M5 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

10 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

11 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

12 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

13 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

14 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

15 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

16 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

17 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

18 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

19 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

20 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

21 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

22 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

23 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

24 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

25 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

26 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

27 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

28 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

29 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę