BMW M3 CC 

None

Obraz

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Wersja M3 ze składanym dachem jest cięższa od standardowej o całe dwieście trzydzieści kilogramów, waży bowiem 1830 kg (w tym dodatkowe 20 kg - to skrzynia DCT).

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Jest także wolniejsza o 0,4 sekundy w sprincie do pierwszych 100 km/h. Rozpędzenie auta ze startu zatrzymanego do 100 km/h zajmuje bowiem 5,1 sekundy. Nie ma to jednak większego znaczenia, ponieważ frajda, jaką daje jazda BMW M3 z otwartym dachem jest niezastąpiona.

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Frajda, jaką daje jazda BMW M3 z otwartym dachem jest niezastąpiona. I do tego dźwięk wkręcającego się na wysokie obroty wolnossącego silnika V8. To dosłownie poezja dla każdego prawdziwego fana motoryzacji.

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

O fenomenalnym prowadzeniu aut z niebiesko-białą szachownicą na masce napisano już wiele. I rzeczywiście, dopracowanie najbardziej sportowych odmian BMW ze znaczkiem M robi ogromne wrażenie. Nie inaczej jest w odmianie cabrio-coupe wyposażonej w blokadę mechanizmu różnicowego M.

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Adaptacyjna blokada dyferencjału M dostosowuje się do momentu obrotowego dając w ten sposób jeszcze więcej trakcji. Im większa przyczepność, tym szybciej będziemy mogli jechać.

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Czy są minusy? W polskich warunkach z pewnością cena wynosząca ponad 350 tysięcy złotych. Jeżeli już jednak wydamy te pieniądze w przeciągu 22 sekund możemy przenieść się do świata, gdzie rządzą emocje, wiatr we włosach i rozrywający powietrze dźwięk V-ósemki, którego na pewno nie pomylicie z żadnym innym. Dzieli nas od niego jedynie chowany twardy dach, który majestatycznie potrafi zniknąć w bagażniku.

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Czy są minusy? W polskich warunkach z pewnością cena wynosząca ponad 350 tysięcy złotych. Jeżeli już jednak wydamy te pieniądze w przeciągu 22 sekund możemy przenieść się do świata, gdzie rządzą emocje, wiatr we włosach i rozrywający powietrze dźwięk V-ósemki, którego na pewno nie pomylicie z żadnym innym. Dzieli nas od niego jedynie chowany twardy dach, który majestatycznie potrafi zniknąć w bagażniku.

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Czy są minusy? W polskich warunkach z pewnością cena wynosząca ponad 350 tysięcy złotych. Jeżeli już jednak wydamy te pieniądze w przeciągu 22 sekund możemy przenieść się do świata, gdzie rządzą emocje, wiatr we włosach i rozrywający powietrze dźwięk V-ósemki, którego na pewno nie pomylicie z żadnym innym. Dzieli nas od niego jedynie chowany twardy dach, który majestatycznie potrafi zniknąć w bagażniku.

/ 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Czy są minusy? W polskich warunkach z pewnością cena wynosząca ponad 350 tysięcy złotych. Jeżeli już jednak wydamy te pieniądze w przeciągu 22 sekund możemy przenieść się do świata, gdzie rządzą emocje, wiatr we włosach i rozrywający powietrze dźwięk V-ósemki, którego na pewno nie pomylicie z żadnym innym. Dzieli nas od niego jedynie chowany twardy dach, który majestatycznie potrafi zniknąć w bagażniku.

10 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Czy są minusy? W polskich warunkach z pewnością cena wynosząca ponad 350 tysięcy złotych. Jeżeli już jednak wydamy te pieniądze w przeciągu 22 sekund możemy przenieść się do świata, gdzie rządzą emocje, wiatr we włosach i rozrywający powietrze dźwięk V-ósemki, którego na pewno nie pomylicie z żadnym innym. Dzieli nas od niego jedynie chowany twardy dach, który majestatycznie potrafi zniknąć w bagażniku.

11 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

O fenomenalnym prowadzeniu aut z niebiesko-białą szachownicą na masce napisano już wiele. I rzeczywiście, dopracowanie najbardziej sportowych odmian BMW ze znaczkiem M robi ogromne wrażenie.

12 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Poziom wykończenia wnętrza w klasie Premium zawsze stał na wysokim poziomie. Nie inaczej jest w BMW. Wersje M są już kwintesencją smaku. Wszystko, czego dotykają ręce kierowcy i pasażerów wykonane jest z najwyższej jakości materiałów. Może z jednym małym wyjątkiem w postaci listew ozdobnych, imitujących drewno.

13 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Poziom wykończenia wnętrza w klasie Premium zawsze stał na wysokim poziomie. Nie inaczej jest w BMW. Wersje M są już kwintesencją smaku. Wszystko, czego dotykają ręce kierowcy i pasażerów wykonane jest z najwyższej jakości materiałów. Może z jednym małym wyjątkiem w postaci listew ozdobnych, imitujących drewno.

14 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

O fenomenalnym prowadzeniu aut z niebiesko-białą szachownicą na masce napisano już wiele. I rzeczywiście, dopracowanie najbardziej sportowych odmian BMW ze znaczkiem M robi ogromne wrażenie. Nie inaczej jest w odmianie cabrio-coupe wyposażonej w blokadę mechanizmu różnicowego M.

15 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Z opresji pomaga często wyjść wspaniały wysokoobrotowy silnik V8. Dzieło sztuki pod każdym względem. Od elastyczności poczynając, poprzez fenomenalne reakcje na wciśnięcie pedału gazu, aż po budzące ogromne emocje brzmienie. Suche fakty w postaci liczb - 420 KM i 400 Nm - nie oddają charakteru tych zamkniętych pod garbatą maską ośmiu cylindrów. Motor kręci się aż do granic możliwości.

16 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Poziom wykończenia wnętrza w klasie Premium zawsze stał na wysokim poziomie. Nie inaczej jest w BMW. Wersje M są już kwintesencją smaku. Wszystko, czego dotykają ręce kierowcy i pasażerów wykonane jest z najwyższej jakości materiałów. Może z jednym małym wyjątkiem w postaci listew ozdobnych, imitujących drewno.

17 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Doskonała natomiast jest kierownica wielofunkcyjna. Dobrze leży w rękach. Jej gruby wieniec zapewnia pewny chwyt, a metalowe łopatki umieszczone tuż za nią sprawiają wiele frajdy podczas jazdy.

18 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Biegi zmieniane są za pomocą dźwigienek przy kierownicy lub trybu automatycznego. Mamy do wyboru sześć programów manualnych oraz pięć automatycznych. Istnieje także możliwość płynnej regulacji poziomu obrotów, przy którym skrzynia ma zmienić bieg na wyższy. Jak się pewnie domyślacie strzelanie łopatkami i wkręcanie motoru V8 na wysokie obroty to zabawa na całego!

19 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

BMW M3 wyposażona w DCT przyśpiesza do 100 km/h o 0,2 sekundy szybciej, niż wersja ze skrzynią manualną. Ten fakt dowodzi, że szybkość zmiany biegów skrzyni DCT jest nieosiągalna dla rąk i nóg nawet najbardziej profesjonalnych kierowców.

20 / 20Poczuj się wspaniale, nawet jesienią

Obraz
© Mikołaj Urbański

Motor kręci się aż do granic możliwości. Jego indywidualne przepustnice oraz cały układ sterowania pozwalają odczuć bardzo rzadko spotykany w silnikach wolnossących poziom spontaniczności podczas przyśpieszania.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę