BMW i3 

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

10 / 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę