BMW 320d EfficientDynamics

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

/ 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

10 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

11 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

12 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

13 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

14 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

15 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

16 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

17 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

18 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

19 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

20 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

21 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

22 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

23 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

24 / 24Mistrz oszczędności

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeszcze w latach 90., mało kto kojarzył marki premium z oszczędnością. W samochodach ze śmigłem na masce lub czterema kołami, dominowały potężne silniki benzynowe cechujące się ogromnym apetytem na paliwo. O niewielkich dieslach nikt wówczas nie myślał. Dziś ta sytuacja uległa drastycznej zmianie. W mniejszych Mercedesach pojawiają się turbodoładowane motory o pojemności 1,6 litra, natomiast dwulitrowe diesle BMW pozwalają poczynić zauważalne oszczędności przy dystrybutorze. Na własnej skórze przekonaliśmy o możliwościach najnowszego wcielenia trójki oznaczonej symbolem 320d.

BMW serii 3 jest dojrzałym samochodem dającym mnóstwo radości na co dzień. Stosunkowo przestronne wnętrze i bardzo wysoka jakość, zauważalnie podnosi komfort długich podróży. EfficientDynamics stanowi dobrą propozycję dla zwolenników oszczędności, przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Za prezentowany egzemplarz w bazowej specyfikacji przyjdzie nam zapłacić niecałe 148 tysięcy złotych. Doposażenie w kilka elektronicznych gadżetów podniesie cenę o 20-30 tysięcy. Co ciekawe, mocniejszy i nieco szybszy wariant 184-konny kupimy za tę samą kwotę, więc jeśli nie zależy nam na obniżeniu emisji CO2 i trochę niższym zużyciu paliwa, lepiej zdecydować się na mocniejszą trójkę.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę