BMW G 310 RR. Mały ścigacz (na razie) na rynek indyjski
Jednocylindrowy, jednoznacznie sportowy i przygotowany na rynek indyjski. Nowy G 310 RR został właśnie zaprezentowany, lecz jego specyfikacja nie jest zaskoczeniem. Co więcej, nie ma przeszkód, by przyjechał do Europy.
BMW przy małych jednośladach korzysta z doświadczenia lokalnej firmy TVS Motors. Dlatego też G 310 RR jest bliźniakiem TVS Apache, choć można je rozróżnić, chociażby po malowaniu. Omawiane BMW waży 174 kg, przez co znajdzie uznanie początkujących motocyklistów.
Mechanicznie mówimy o chłodzonym cieczą jednocylindrowcu generującym 34 KM przy 9700 obr./min i 27 Nm przy 7700 obr./min. Prędkość maksymalna to 160 km/h, a jednostka spełnia europejską normę czystości spalin EURO 5.
Pojawienie się na rynku europejskim tego motocykla wydaje się więc być kwestią czasu. Segment małych motocykli nie jest szczególnie duży, ale zwraca uwagę producentów. Ostatnio Kawasaki potwierdziło, że w ich ofercie znajdziemy zarówno nakeda Z400, jak i kultowy model Ninja o tej samej pojemności.