Bentley Continental GT Speed

None

Obraz

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

10 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

11 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

12 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

13 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

14 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

15 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

16 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

17 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

18 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę