Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

**W połowie grudnia 2014 informowaliśmy o niesamowitej kolekcji aut, które odnaleziono w małej miejscowości Echire na zachodzie Francji. Posiadłość Rogera Baillona skrywała 100 aut, z których 59 zostało właśnie sprzedanych za 25,15 mln euro (ok. 105 mln zł). Pierwotnie szacowano, że całość jest warta maksymalnie 16 mln euro (ok. 67 mln zł). **

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

Obraz
Źródło zdjęć: © Artcurial

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

/ 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

10 / 10Aukcja aut z kolekcji Rogera Baillona

Obraz
© Artcurial

Samochody odnaleziono nie w budynkach zabezpieczonych choćby przed deszczem, ale w prowizorycznych szopach, które nie dawały im praktycznie żadnego schronienia. Stały tam od lat 50. Marzeniem właściciela kolekcji było stworzenie muzeum. W tym celu kupił posiadłość, gdzie auta znaleziono. Samochody zaczęły się tam pojawiać w 1955 roku. W kolekcji znalazły się francuskie modele przedwojenne, ale też np. niezwykle cenne Ferrari California SWB.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę