Audi TT Roadster

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

/ 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

10 / 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

11 / 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

12 / 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

13 / 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

14 / 14Rasowy sportowiec bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Na Salonie Samochodowym w Paryżu koncern z Ingolstadt zaprezentuje nowy model TT Roadster. Trzecia generacja sportowego kabrioletu, podobnie jak coupe, prezentuje bardziej klasyczną stylistykę i nowoczesne rozwiązania techniczne.

Podobnie jak wszystkie inne kabriolety marki Audi, nowy TT Roadster wyposażony jest w składany elektrycznie miękki dach. Elementy jego konstrukcji zbudowano z magnezu, aluminium, stali i tworzyw sztucznych. Całość waży jedynie 39 kg, trzy kilogramy mniej niż poprzednio, co wpłynęło na wagę pojazdu i jego środek ciężkości. Aluminiowa skrzynia w której chowa się dach oznacza, że nie zmienia się pojemność 280-litrowego bagażnika. Napęd z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę