Audi A5 i S5 Cabriolet

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

/ 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

10 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

11 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

12 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

13 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

14 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

15 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

16 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

17 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

18 / 18W 15 sekund do słońca

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Początkowo w ofercie znajdą się trzy jednostki napędowe - benzynowy 2,0 TFSI o mocy 252 KM i dwa diesle, czyli 2,0 TDI (190 KM) i 3,0 TDI (218 KM). Później dołączy do nich podstawowy silnik benzynowy 2,0 TFSI oferujący 190 KM oraz najmocniejszy diesel 3,0 TDI generujący 286 KM. Wisienką na torcie będzie natomiast S5 Cabriolet z 3-litrowym turbodoładowanym benzyniakiem pod maską, który oddaje do dyspozycji kierowcy 354 KM. W zależności od wersji moment obrotowy może być przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatu o 7 lub 8 przełożeniach.

Rozwiązaniem, które doceni każdy fan kabrioletów jest nadmuch ciepłego powietrza na kark - w przypadku obu przednich foteli ma on trzy poziomy i sprawdzi się przy nieco chłodniejszych dniach lub podczas szybszej jazdy. Audi zadbało też o to, aby poprawić jakość rozmów telefonicznych. Na obu przednich pasach standardowo znajdują się mikrofony, które pozwalają ograniczyć szum wiatru w słuchawce rozmówcy. Najważniejszy jest jednak sam składany dach. Jest on całkowicie automatyczny i do otwarcia go służy jeden przycisk. Cała operacja trwa 15 sekund i może być wykonana przy prędkości do 50 km/h. Ponowne zamknięcie, też możliwe podczas jazdy, zajmuje 18 sekund. Oznacza to, że np. wjeżdżając na autostradę nie trzeba się zatrzymywać. Sama konstrukcja dachu też się mocno zmieniła i teraz po zamknięciu zapewnia on dużo lepsza izolację nie tylko dźwiękową, ale też termiczną. Oznacza to, że nie trzeba odstawiać samochodu na zimę do garażu.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę