Audi A5 coupe

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

/ 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

10 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

11 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

12 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

13 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

14 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

15 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

16 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

17 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

18 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

19 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

20 / 20Krok ku doskonałości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsze technologie, dynamiczne silniki, atrakcyjna sylwetka i praktyczne rozwiązania. To samo mogliśmy powiedzieć o pierwszej generacji A5, która pojawiła się na rynku w 2007. Drugie wcielenie przekonuje jednak bardziej dopieszczonym wnętrzem i jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi. Audi potrafi dać mnóstwo radości z jazdy.

Audi rywalizuje z mocno zadomowionymi na rynku konkurentami. Niemieckie coupe powalczy o prym w segmencie z BMW serii 4 i dwudrzwiowym Mercedesem Klasy C. A5 z 1.4 TFSI wyceniono na 159 900 zł. 252-konne 2.0 TFSI z napędem na cztery koła to wydatek przynajmniej 201 tysięcy. 2-litrowe TDI kosztuje 177 700 zł. Dopłata do 6-cylindrowego 3.0 TDI wynosi 43 tysiące. Cennik Mercedesa C Coupe zaczyna się od 153 tysięcy za wersję ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Za 170-konnego diesla 2.1 trzeba zapłacić 175 tysięcy. BMW 420i Coupe (184 KM) wyceniono na 161 700 zł. Za wersję ze 190-konnym motorem wysokoprężnym zapłacimy blisko 180 tysięcy.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę